Verrast


...was ik toen ik vorige week zaterdag mijn 'postvakje' opende. Er stonden allemaal leuke en lieve reacties op mij te wachten (thanks). De verrassing werd nog groter toen ik door mijn blog scrolde en er ineens allemaal nieuwe volgers bij gekomen waren. Joepie! Maar hoe kon dat toch. Ik las in een paar mailtjes dat ze bij me waren gekomen via Elke dag zaterdag, het blog van Janina. Toen ik haar blog checkte, schreef ze leuke dingen over Confetti Lab. Wat een eer! Nogmaals bedankt Janina! En voor iedereen Welkom bij Confetti Lab!

...was ik toen er woensdag een mooie envelop op de mat viel. Deze post kwam van Mila, de dochter van Erika (Mikodesign). Ik had meegedaan met de verjaardagspost voor Mila en kreeg van de week snailmail terug. Echt leuk! Zo blij als een kind van 40 ben ik. Samen met Juul heb ik de post voorzichtig geopend, want zo'n mooie envelop wil je niet zomaar openscheuren. Wat een leuke hebbedingen! Bedankt Mila!

... door de griep, maar wie wil het daar nu over hebben.

De komende weken probeer ik wat Kroninginnedag D.I.Y.'s te posten om alvast in de stemming te komen, want voor je het weet is het alweer zover. Wil je alvast sfeer proeven, dan moet je zeker even bij Studio Sjoesjoe kijken.

Fijn Weekend allemaal!


Reacties

  1. Hé Liza, leuk al die volgers erbij zeg!
    Je doet het hartstikke goed hoor enne.... beterschap hè :-)))
    Liefs Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ik ben ook verrast door jouw aardige woorden :)
    Je blog is gewoon super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hè "snailmail"... daar word je toch helemaal blij van ^_~

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk die nieuwe volgers er bij, je hebt ook een mooi blog en reacties maakt het altijd gezelliger. Fijn weekend, lieve groeten Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Maar je hebt ook echt een gezellige blog!!

    Ben je nu weer lekker opgeknapt??

    Groetjes Willeke!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk zeg!
    Beterschap, hopelijk ben je snel weer opgeknapt.
    Lieve groet, Arja

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten