Oh Marie! D.I.Y.


Zoals ik al in de vorige post meldde, heb ik ook een D.I.Y. mogen bedenken voor het 3e nummer van Oh Marie!: Ahoy Marie! (had ik al gezegd hoe leuk ik dat vind). Tijdens mijn zoektocht naar de juiste inspiratie voor dit nummer, kwam ik in de kast een netje (met uien) tegen. Hmm... daar moet ik wat mee kunnen. Misschien een vangnet of  hangnet. De kleur van het netje vond ik een beetje saai dus tijdens mijn volgende bezoek aan de supermarkt begon mijn speurtocht naar nog meer netjes. En ja hoor... op de groente- en fruitafdeling liggen ze in allerlei kleuren. Ik koos uiteindelijk voor het groene netje met (bij deze supermarkt) perssinaasappelen. Na het drinken van verse jus, ging ik het e.e.a. uitproberen en zie boven... zo maak je een plantenhanger. Uiteindelijk had ik nog een paar ideeën. Deze heb ik ook uitgewerkt, zodat Marlous kon kiezen. De keuze voor Ahoy Marie! zien we hierboven en de andere 2 D.I.Y. voorbeelden zie je hieronder:


Voor nu alleen de plaatjes, maar binnenkort maak ik een werkbeschrijving van de armband en de mug cozy's (zoals ze dat zo mooi  noemen op pinterest) van Popey en Olijfje voor degene die het willen uitproberen.

Tot gauw!






Reacties

  1. leuk hoor... die plantenhanger is gaaf.. we hebben met de inloopochtend ook net plantenhangers gemaakt.Leuk om te doen.
    De armband is ook een goed idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, leuk, leuk......
    Zie ik het nou goed?
    Is je pagina helemaal in Koningenstijl?
    Gr Esther xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten