In stijl


Kroningsdag komt steeds dichterbij en we gaan die dag natuurlijk in stijl. Vanmorgen ging ik op pad voor een oranje of rood riempje. Uiteindelijk vond deze voor weinig bij de Action en nam ik zowel de fluor oranje als een gevlochten rode mee.
Van restjes stof  maakte ik zelf wat knopen om deze met een klein ringetje (die je ook gebruikt om sieraden te maken) aan een haarstiek vast te maken. Dit was ik al eens  bij PM-Between the lines tegen gekomen en het is heel makkelijk en leuk om te doen. Bij de stoffenzaak hadden ze zelfs een knoop van 4,5 cm doorsnede. Deze bekleedde ik met een rood stofje om er daarna een strik op te stempelen.


Groetjes en een fijn weekend!

P.S.  Morgen trakteer ik op een gratis download voor Kroningsdag!

Reacties

  1. Heb je weer leuk gedaan... Juul is er klaar voor zie ik ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk, maar hoe krijg je dat stofje er zo mooi strak omheen? Met lijm? En wat een schattig verlegen snoetje van je meisje ;-) lief... Heel veel oranje-plezier alvast en een fijn weekend! X Marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten