Kraagjes en Strikjes: de voorbereiding


Al een paar keer zag ik van die leuke 'losse' kraagjes. Enig! Vorig jaar zag ik Kristien Maes (Ketnet), zij had er eentje van een vrolijk stofje en een kanten randje. Superstoer stond het haar.  En op het t-shirt van Juul staat ook zo'n eigenwijs poppetje met zo'n kraagje. Misschien eentje in combinatie met een eigenwijs strikje, want strikjes vind ik ook zo leuk.


Nu moet ik er maar eens voor gaan zitten. Eerst een patroon en materialen verzamelen en dan ga ik het uitproberen.Om te beginnen eentje voor Kroninginnedag. We zullen zien. Wordt vervolgd...

Fijn weekend!

Reacties

  1. Oh ja! Die kraagjes vind ik ook zo leuk :-) ben benieuwd naar je creaties! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik ben benieuwd naar het resultaat! Succes!

    Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten