Aan Tafel D.I.Y.: vlaggetjes voor prikkers en knijpers


Ik maakte speciaal voor de laatste (paas) Aan Tafel D.I.Y., knipvellen die je gratis kunt downloaden.
Op knipvel 1 staan kleine vlaggetjes die je eenvoudig:
- om een cocktailprikker heen plakt.
- als klein kaartje kan gebruiken (een kaartje waarmee je je gast verrast).
- of een servetknijper mee kan maken. Een gekkigheid i.p.v. een servetring, maar hierover later meer.

Op knipvel 2 staan 4 labels welke je als kaartje aan een paascadeautje kan hangen/plakken.

Download nu gratis de knipvellen. Welke neem jij... de gekleurde of de grijze basis?







En dan nu hoe maak je een...


Ik hoop dat jullie er wat aan hebben? Veel plezier ermee!

P.S. lukt het je niet de bestanden te downloaden en je wilt ze toch graag hebben... mail dan naar confetti.happiness@gmail.com.






Reacties

  1. Heb je weer leuk gedaan, ziet er super gezellig uit!
    Ik ga voor de gekleurde ^_~

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk!! Ik twijfel, maar ik denk dat ik met Pasen toch voor de gekleurde ga!!

    Groetjes Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk papierplezier! Ik ben hier beland via 'Elke dag zaterdag'. Een leuke blog heb jij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee en wat een leuk gezellig blog heb je! Ik ga je volgen hoor! Je bent ook van harte welkom op mijn blog. Fijne Paasdagen maar dat zal vast lukken met die leuke versiering! Groetjes Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf zeg! En ook een leuke blog, heb al bij je gegluurd.. kom je ook gezellig bij mij langs? (joriannn.blogspot.com) Groetjes Jorian!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten