Aan Tafel D.I.Y.: van grasmat tot eierdopje


Over een paar weken is het pasen. Het lijkt er op of voor mij de feestdagen een excuus zijn om de ontbijt/lunchtafel extra fleurig aan te kleden. Het mag natuurlijk het hele jaar door, maar eigenlijk doe ik de extra dingen met dit soort dagen.
In de loop der tijd heb ik verschillende ideeën opgedaan en wil deze de komende weken met jullie delen. Ik begin vandaag met een eierdopje, want deze mag op de paastafel niet ontbreken. Een aantal jaren terug kocht ik een vierkant grasmatje met witte bloemetjes bij de Xenos en als een flits schoot het idee door mijn hoofd om er eierdopjes van te maken. Het is heel eenvoudig om te doen en het heeft een vrolijk voorjaars effect.

Hieronder een korte uitleg:


Hou Confetti Lab in de gaten... er volgen nog meer leuke Aan Tafel D.I.Y.'s!

Reacties

  1. Wowie, voor deze leuke DIY heb ik zelfs tijd ^_~ en omdat Pasen dit jaar bij ons wordt gevierd, mag er wel extra versierd worden. Kom maar op met je ideeën. xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten