Aan Tafel D.I.Y.: goed gemutst


Vorig jaar zat er bij de 101 woonideeën een boekje met allemaal Paas D.I.Y.'s. Ik vond het er allemaal erg leuk uitzien, maar voor het wist was het pasen en ik had nog niets uitgevoerd. Het boekje bewaarde ik met het voornemen om er toch een keer wat mee te doen. Vorige week is het boekje tevoorschijn gehaald en ik begon met het haken van het eiermutsje van Yvestown.


Ik begon vol goede moed. Het eerste exemplaar was geen succes dus nog maar eens proberen. En ja hoor, het lukte en voor ik het wist was ik niet te stoppen. Als basiskleur gebruikte ik lichtgrijs en als kleuraccent haakte ik aan de onderkant van ieder mutsje een rand vasten. Het pompoentje kreeg dezelfde kleur als de rand.

Ook zin om dit te proberen:





Veel plezier!

Let op!!! Er zijn nog meer vrolijke Aan Tafel D.I.Y.'s in aantocht!

Reacties

  1. Aaa wat een schattige mutsjes!
    Ik fietste pas langs jullie huis ik herkende het aan foto´s die ik op je blog had gezien haha.
    Het zag er gezellig uit!!

    Lieve groet, Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi!! Leuk dat iedereen zo zijn eigen draai aan iets geeft. Ben je klaar voor Pasen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er zo gezellig uit!!! Al die gekleurde pompoentjes ^_~

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten