D.I.Y.: Plaisir et de souvenirs #1


Een aantal van onze souvenirs maakten we dit jaar zelf. Gewoon op de camping onder het motto 'plezier en souvenirs'. Net zoals vele andere maakte ook ik dit jaar weer vaasjes en waxinelichthouder van de glazen potjes. Andere jaren haalde ik alleen het etiket van de potten en klaar, maar dit jaar pakte ik het anders aan.


Vlak voordat we op vakantie zouden gaan, had ik nog een watervaste zwarte pen in mijn etui gestopt en die kon ik goed gebruiken. Bij pot 1 begon ik met wat lijntjes en een schulpen randje die ik later zwart in kleurde.


Bij pot 2 wilde ik een ruitpatroon proberen, maar het werd een rommeltje. Nadat ik het met schuurspons en water weer schoon had gemaakt, lukte het me bij de 2e poging.
Het 3e potje kreeg een doodle bloem die ik een beetje had afgekeken bij Alisa Burke.


Zo had ik veel plezier bij het maken en nadat we wat bloemen hadden geplukt en een waxinekaarsje hadden gevonden was het camping geluk compleet. En voor nu hebben ze een plekje in de woonkamer, zodat we ook thuis plezier van hebben.


Reacties

  1. Super!!! Heb je weer leuk gedaan ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi ! Wat een leuk idee !
    Want meestal laat een mens zich op vakantie verleiden tot het kopen van de meest onzinnige souvenirs, die, eens terug thuis, al hun charme verliezen en direct de kast in verdwijnen.... Dit is tenminste thuis ook nog mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk om dit campinggeluk thuis ook nog te kunnen gebruiken! Leuk geworden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuk idee! (en uitvoering :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super gezellig zo zeg!! Lekker vrolijk ook!
    Lief trouwens dat je naar Maevis vroeg op mijn blog. Met het grietje gaat alles onwijs goed! We zijn zo trots! Inmiddels alweer één jaar oud. Om meerdere redenen zal ik op de blog geen foto's meer van haar plaatsen. Heb je IG? Als je het leuk vindt kan je me daar volgen via @cakesandlemonades Is wel privé maar je bent natuurlijk hartstikke welkom. Fijne nieuwe week! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten