Bonne Vacance


We zijn weer thuis. Ook dit jaar mochten we weer genieten van een heerlijke vakantie in Frankrijk. Onze tent werd dit jaar opgezet in Carnac. We hadden het weer goed voor elkaar.




We ontdekten mooie stadjes als Vannes en Auray.


Er werden dammetjes gebouwd en krabbetjes gevangen (en weer los gelaten).


Koert, Stijn en Juul gingen kajaken in de zee waar ik met beide benen aan de grond hun avontuur kon vastleggen.


In het plaatsje Lizio ontdekten we het Musee de Poete Ferrailleur, waar van hergebruikte spullen de mooiste kunstwerken en bewegende elementen gemaakt waren.



En wat zou ik graag een kijkje hebben genomen achter de deuren van bovenstaande huizen. Ik  kon er geen genoeg van krijgen om een wandeling te maken door dit soort straatjes.

De komende week laat ik nog wat meer zien, want ook op de vakantie was het tijd voor D.I.Y. en hebben we zelf een souvenir gemaakt.

Alvast een fijne week!

Reacties

  1. Dat hergebruik-museumpje, dat intrigeert me ! Daar zou ik ook een bezoekje aan willen brengen...
    Ik ben nieuwsgierig wat voor souvenir je gemaakt hebt !!
    Nog een heel fijne zondagavond,
    Xxx, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeerrrlijk!! Lekker nagenieten!! Wat zouden we zijn zonder foto's :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zien er goed uit de vakantie foto's, volgens mij hebben jullie genoten in het mooie Frankrijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet het er heerlijk uit! Wij zijn jaren terug in de buurt van Carnac geweest. Sowieso houd ik van Frankrijk, doet me altijd weer denken aan hoe we vroeger gingen kamperen daar. X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, vorig jaar hebben we ook vlakbij Carnac gestaan! Ik herken een aantal van je fotos:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's!!!! Ziet er super uit allemaal... zou er zo heen willen ^_~

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Welkom thuis!
    Wat een heerlijke foto´s!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie foto's...net een sprookje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een fijne vakantieplaatjes Liza, leuk om mee te mogen genieten. En o ja, achter die deuren kijken. Ik wil wel mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het ziet er als een heerlijke vakantie uit Liza! en die DIY zijn ook al zo leuk, met de simpelste dingen de boel aankleden, goed gelukt! Prachtige foto van die schaduw-bloemetjes! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldige foto's! Zouden zo op kaartjes kunnen staan... Idee? ;-)
    Volgens mij hadden jullie ook heerlijk weer. En dat museum, gaaf!
    Xx Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super foto's Liza, leuk! En canvas is ook super geworden! De dingen waar je blij van wordt!
    Groetjes Carla X

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten