D.I.Y.: stekkies LAB

 

Voor een collega die jarig was, wilde ik naast de cadeautjes die we hem gingen geven, nog iets kleins en zelfgemaakt geven. Hij ontfermt zich over de planten op het werk en vanuit dat gegeven borrelde dit idee in mijn hoofd op: een stekkies LAB. 


In de schuur vond ik een rest stuk van een balkje en ik had ook ergens een aantal plastic 'orchidee' buisjes liggen. In de gereedschapskist vond Koert voor mij de juiste maat boor en ik kon aan de slag.
Het boren ging niet gelijk goed, maar na nog een stuk uit het rest balkje gezaagd te hebben boorde ik 2 gaten. Zette de buisje in de gaten en stopte er stekjes in en het cadeautje was gelukt. Nog een merkje op de voorkant van het balkje en het was af.


Het stukje waar het boren niet helemaal goed was gegaan, gebruikte ik voor mezelf. Dit werd er 1 met 3 buisjes en zo heb ik ook een stekkies LAB.

Nu lekker genieten van de dag en tot een volgende keer.


Reacties