Dutch Design Week: mijn indrukken in beeld










O.k. o.k. ik weet er is misschien al genoeg over gezegd en geschreven, maar ik wil mijn indrukken toch nog met jullie delen.

Vorige week was ik samen met Denise, Marieke, Arda en Janina op pad. Wat was het leuk om de meiden weer in het echt te zien en om samen de DDW te ontdekken. We hebben lang niet alles gezien (er werd natuurlijk heel wat gekletst), maar genoeg indrukken opgedaan.
Wie weet gaan we volgend jaar weer op de DDW ontdekkingsreis.

Reacties

  1. Heel even leek het inderdaad alsof heel bloggend Nederland over DDW schreef :-)
    Maar ik ben wel overtuigd geraakt, ik weet waarheen bij de volgende editie !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een hoop leuke foto's heb jij nog gemaakt, ik was veel te druk met kletsen ;-) En volgend jaar wat mij betreft: Ja graag...misschien moeten we wel 2 dagen overwegen, er is zoveel te zien!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om ook jouw foto's te zien. Zo zie ik toch ook nog een ander stukje dan waar ik geweest ben :) Gezellig dat jullie met zijn allen zijn geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk om het vooral alleen in beeld te zien!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, ik kan er geen genoeg van krijgen, want overal zie ik toch weer andere dingen. Volgend jaar moet ik toch ook eens naar het zonnige zuiden voor de DDW!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten