Zeg het met bloemen


Hoi Allemaal! Wat een leuke reacties kreeg ik op de vorige kaart 'tea for you'. Super bedankt! Ik heb de afgelopen week heel wat aanvragen voor de printable gehad en het doet me goed dat er nog meer mensen blij gemaakt kunnen worden met een kopje thee.

Zoals je hierboven kunt zien, ging ik ook deze week flink aan de slag. Net zoals Ellis vatte ik het plan voor een kaart met bloemen. Omdat ik het leuk vind om een kleinigheidje aan de kaart toe te voegen, kocht ik een pakje Throw & Grow confetti bij Niko Niko. Deze Throw & Grow confetti heeft de vorm van een bloem dus perfect voor het concept van de kaart van deze week en als de bloemen van de kaart geplukt worden, kunnen ze 'gezaaid' worden en voor je het weet heb je een echt boeket.


Er zitten heel wat Throw & Grow confetti bloemen in een doosje, dus werden er weer veel mensen blij gemaakt.

Als printable maakte ik ook een alternatief op de kaart en dat is deze geworden.

Deze kaarten zijn tijdelijk gratis als printable verkrijgbaar. Wil je hem gratis in je mailbox ontvangen... stuur dan voor 15 april a.s. een bericht naar confetti.happiness@gmail.com en laat weten of je kaartje 1 of  kaartje 2 wilt ontvangen.

Ook nu wens ik jullie een fijn weekend en veel gezondheid toe!

Groetjes,
Liza

Reacties

  1. Ik vind je ideeën, uitwerkingen en het feit dat je alles deelt geweldig Liza!
    Als we doen waar we goed in zijn kleuren we de wereld mooier. Ik probeer dat in het klein.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten