Een ei hoort erbij


Zoals jullie zien, ga ik nog even door met kaartjes versturen. Deze week is het thema: een ei hoort erbij. Dit schreef ik ook aan de mensen. Alles is nu anders, maar een ei hoort erbij.
Om de eieren op de kaart te decoreren, gebruikte ik het patroon wat ik maakte voor het kopje op de 'tea for you' kaart. Zien jullie het?


Eerst had ik iets bedacht om het ei vast te klemmen op de kaart, maar dat bleek te ingewikkeld en niet mooi en het moest natuurlijk maal veel. Soms is de oplossing makkelijker dan je denkt en plakte ik uiteindelijk een choco ei met een klein stukje dubbelzijdig tape 'tussen' de getekende eieren.

Mocht je ook dit Paaskaartje willen... mail me dan via confetti.happiness@gmail.com en ik zorg dat je het zo snel mogelijk in je mailbox vindt.

Ik wens jullie allemaal een heel fijne Paasdagen in goede gezondheid toe.

Groetjes,
Liza

Reacties

Een reactie posten