Printable en DIY: Happy Valentine voor Moodkids



Over een paar weken is het Valentijn en dat was voor mij een reden om voor deze gelegenheid een DIY voor Moodkids te verzinnen. Het werden plantenhangers vol liefde.
Samen met Juul maakte ik van een eenvoudig papieren beker een plantenhanger en we versierden deze. 

Voor de bekers maakte ik een cupwrapper printable oftewel een hoesje voor om de papieren beker. 
Ik liet mij inspireren door de letterslingers van b.v. A little Lovely Company en gebruikte de tekst 'Love You'.

De hangers kun je vullen met b.v. voorjaarsbollen of vrolijke tulpen, maar zonder hangers en met cupwrapper is de beker natuurlijk ook om de koffie/thee in te serveren voor degene die je lief hebt of je vult hem met lekkere snoepjes.


Acter de schermen hadden Juul en ik het prima naar ons zin. Hier zie je hoe het er aan toe ging met het maken van de foto's. Met mijn lieftallige assistente waren de foto's zo gemaakt.

Heb je ook zin om dit te gaan doen... hier vind je de tutorial en printable.

Fijn weekend!

Reacties

  1. Geweldig! De hanger met kraaltjes is ook super <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn zo leuk Liza! Ik ga ze printen en maken :) Het resultaat laat ik je natuurlijk zien.
    En de achter-de-schermen foto's met Juul zijn zo leuk om te zien. Ik zwaai even naar Juul, zwaai, zwaai!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig idee! Zo kan je je bekertjes ook voor iets anders gebruiken en met die voorjaarsbloementjes erin ziet het er ontzettend vrolijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten