Hip Hip Hooray Give Away


Hoera! Confetti Lab is 1 jaar! En dat is voor mij een reden voor een klein feestje. Ik wilde graag een taartje in de kleurstelling van het Confetti Lab logo dus bakte een cake met zoals je ziet (bijna fluor) roze kleurstof  en maakte het af met gele (advocaat) glazuur en ook M.Mmmmmmmmmm's mochten niet ontbreken.

Wat een leuk blogjaar heb ik achter de rug. Via deze post wil ik iedereen bedanken die het afgelopen jaar met me meekeken, volgde en reageerde, want wat is het leuk om dingen met anderen te delen. Natuurlijk hoop ik jullie nog vaak te 'zien'. Het is feest en daarom wil ik een give away organiseren. Ik ga 3 Confetti Lab verrassingspakketjes verloten. In dit pakketje zit in ieder geval de ienimini slinger die ik speciaal voor deze gelegenheid maakte. Dit slingertje is zowel leuk om je taart mee te versieren als gewoon ergens anders op te hangen.


Wil je meedoen? Laat dan voor vrijdag 31 januari a.s. een reactie achter. Zaterdag 1 februari laat ik weten welke 3 personen ik een pakketje ga versturen.

Als afsluiting wil ik nog een D.I.Y. delen. Hier liet ik jullie zien hoe ik mijn confetti taartplateau maakte. Voor dit taartplateau ging ik op zoek naar een stolp. Helaas bleek dit niet zo makkelijk als ik dacht. Stolpen genoeg in omloop, maar niet in de juiste maat. Het bordje van het plateau is 22 cm en het springvorm wat ik gebruik is ongeveer 18 cm, dus ik had een stolp nodig van 20 cm. Ik ging ik het anders proberen.


De juiste schaal vond ik bij Blokker en het theezakjehouder, kraal en dwerg had ik nog in de kast. De kraal zit goed vast aan de houder en die weer aan de schaal. Aan de kraal til je de schaal met gemak op.
Door de dwerg is mijn sprookje weer compleet. Helemaal naar boven geklommen en al balancerend op de kraal probeert hij mij (of jou) een bloem te geven. Over happy days gesproken :)

Een Happy Day is wat ik jullie toewens!

Groetjes,
Liza


Reacties

  1. Er is er een jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat ben JIJ!!!!!!!
    Joehoe! gefeliciteerd! Wat een prachtige taart heb je gemaakt zeg! Dat er nog maar veel blog jaartjes bij mogen komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yay! Gefeliciteerd met je blogjubileum!
    Dat taartje ziet er heerlijk uit! En die stolp is erg leuk bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Confetti in de lucht op je blogverjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk gedaan! En van harte natuurlijk, op naar het volgende blogjaar!
    Ik ben stiekem wel nieuwsgierig naar zo' pakketje...;-)
    Groetjes van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd!! Ziet er geweldig uit!!
    Xx Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hurray!!!! Alweer een jaar????! Jeetje, de tijd vliegt... gefeliciteerd girl met je fantastisch leuke blog! Ik volg je posts met heel veel plezier!!! En wat is ie weer leuk je taartplateau ^_~
    En ik ben ook wel in voor een verrassing.... fijne verjaardag vandaag!!! dikke xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie taart en super leuke stolp!
    Een goede inspiratie voor mijn verjaardag 7 februari :)
    Gefeliciteerd me tje jaar bloggen, ik blijf je lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Yes! Op nog vele gezellig blogjaren!
    Ik ben blij dat je blogt en dat we zo contact met elkaar hebben gekregen......super gezellig!!!
    Ga lekker zo door, met je vrolijke zelfmakers en kleurrijke kijk op het leven!
    Liefs Theetje
    Ps: die stolp is weer super!!!! En die taart......mmmmmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat met je blogverjaardag!! Ga vooral lekker door met heel veel leuke, gezellige, kleurrijke verhalen en DIY's :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. GefeliciTAART! mooie mijlpaal, zo'n eerste verjaardag, zeker het vieren waard! ben benieuwd hoe je roze taartje smaakt, hihi, hij ziet er prachtig uit met de slingers onder z'n eigen stolpje. hoop dat er nog vele jaren met bloggen volgen. en zo'n leuk feestpakketje..? daar heb ik wel oren naar...!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hiep hiep hoera! Ik ben heel nieuwsgierig naar je verrassingspakket, dus ik doe heel graag mee... Geniet van je verjaardag...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd. Dat is zeker een feestje waard. Ik doe graag mee voor je verrassingspakket.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw dat is vlug gegaan! Proficiat met de verjaardag van je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd! Kwam bij toeval afgelopen week op je blog terecht, wat is die leuk! Rij met veel plezier altijd langs je huis om te zien wat voor leuks er in je etalage staat. Hopelijk komen er nog vele blogjaren bij. Ik heb net al de confetti gekocht om een leuke slinger mee te gaan maken. En er staan nog meer diy projectjes op mijn lijstje.
    Maak er een gezellige dag van vandaag, maar dat gaat zeker lukken met zo'n leuke taart!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk! Gefeliciteerd! Eén jaar alweer, ik vid je blog altijd zo leuk om te lezen. Krijg er vaak een glimlach van op mijn gezicht. En wat heb je dit weer leuk gedaan. Ik zou ze heel graag op een taart willen zetten en aangezien ik binnenkort niet jarig ben, ga ik er gewoon een feestje voor bedenken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Waauw, nog maar pas een jaartje bezig en al zoveel volgers! Chapeau! Hele mooie dingen die je telkens weer uit die hoed van jou tovert! Goed bezig! Hiep, hiep!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd! En ieder berichtje is het een feestje, wat een ontzettend leuke vrolijke blog heb jij! En ik ben dol op verrassingen, dussss... ik doe heel graag mee! Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hieperdefliep, gefeliciteerd! Ik wens je nog heel veel inspirerende blogjes toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hier wordt iedereen toch vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Van harte, Liza, op naar weer zo'n mooi jaar! Benieuwd wat en waar het je allemaal gaat brengen, maar dat heb je voor een deel ook zelf in de hand ;-)
    Super vrolijke stolp en mjammie wat n geweldige taart. Vieren we zo virtueel je feestje mee, leuk! En dat verrassingspakketje: count me in!
    Liefs, Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Liza,

    Fiets iedere dag langs jullie ETALAGE, en heb sinds kort jouw blog ontdekt.
    Een leuke, gezellige en inspirerende blog ☺.
    Hoop je jouw blog én etalage nog lang te volgen ☺.
    En laat me graag verrassen door jouw give away.


    Lieve groet, Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zo heerlijk vrolijk altijd, die confetti!
    En proficiat met je blogverjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Eindelijk over de streep en zie nu, alweer een jaar verder! Ik ben trots op je. Xxx L=
    Ps. Ziet er weer leuk en lekker uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Carla Beekhuizen24 januari 2014 om 12:26

    Gefeliciteerd!! Het blijft gewoon zo leuk om je blog te blijven volgen en ideeën op te doen. Word er altijd weer blij van. De stolp vind ik ook een heel leuk idee! Die ga ik zeker onthouden.
    Enne, de taart is zeker al op? :-(.

    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  25. HayHay!
    Happy Birthday!!! Gefeliciteerd met het 1e blogjaar!
    Op naar het 2e jaar waarin we vast weer veel genieten van al het leuks dat je met ons deelt :-)
    Natuurlijk doe ik erg graag mee met de give away! Lijkt me superleuk om een pakketje van je te krijgen :-)
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een heerlijke feesttaart op de meest prachtige schaal en onder de mooiste stop die ik ooit zag! Ik ben er helemaal weg van.
    Gefeliciteerd he met je eerst blogverjaardag...ik ben zo blij dat jij bent gaan bloggen, kom graag hier even langs (maar dat wist je al wel he).
    xx Janina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hi Liza ,
    Van harte gefeliciteerd en wat een superleuk geheel stolp en plateau!
    Lekker blijven bloggen dan kan ik mee blijven genieten :)

    Groet Lize

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Jippie, gefeliciteerd! Ik doe graag mee met je give-away ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd! En wat een leuke giveaway. Ik doe graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dotjes gefeliciteerd! Heb zelf geen blog, maar geniet des te meer van jou creativiteit! Hoop een gezellige kleurrijke slinger van jou in mijn huis te kunnen hangen....Op naar nog een jaar vol nieuwe ideëen...

    BeantwoordenVerwijderen
  31. gefeliciteerd! Wat ziet die taart er geweldig uit! Ben er verliefd op geworden. Ook de slinger erg leuk! ik doe graag mee met je give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. ooo val ik hier meteen met m'n neus in de boter (eh taart). Ik doe natuurlijk graag mee voor wat extra feestelijkheden! Gefeliciteerd met je blog verjaardag. En ik heb net al snel even een beetje zitten rondneuzen hier en wat een feel good blog heb je. Fijn, ik word er erg vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Leuk ik doe graag mee. Leuk dat je 1 jaar bestaat! Gefeliciteerd:)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Joepie, feest!! Gefeliciteerd :-) altijd gezellig hier op je prachtige kleurrijke blog.
    Gaaf gedaan weer die taart en die leuke stolp, word ik helemaal vrolijk van!
    En natuurlijk ben ik ook wel in voor een confettilab-verrassing :-)
    Xx Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Must. Win. Cake topper. Cuteness. :D:D:D:D:D

    BeantwoordenVerwijderen
  36. gefeliciteerd! leuke stolp. als iets er juist niet is zoals je had bedacht, dan word je creatief. super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. En je fluo tafelkleedje is écht leuk !!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten