Grootse plannen...


heeft Juul voor haar slaapkamer. Vorig jaar in mei, toen ze bijna 7 werd, deelde ze mij mee dat ze het wel tijd vond voor een ander behangetje of zo, want wat er nu op haar muur zit, daar was ze wel klaar mee (ze zei nog net niet: Zooo 2006). Au... deze had ik niet aan zien komen, want ik geniet nog steeds van haar muur en ik denk regelmatig terug aan de tijd dat ons troeltje nog in mijn buik zat en ik dit wandplan bedacht en op de computer uitwerkte. Samen met Stijn en mijn moeder ging ik naar het bos om foto's te maken zodat ik deze in het pixel wandplan kon verwerken (als je goed kijkt zie je Stijn lopen met zijn kikker in de hand en in het blok schuin daarboven zit mijn moeder geduldig op het bankje te wachten). In de eerste week van het zwangerschapsverlof gingen de blokken op de muur en vroeg ik me af hoe het meisje in mijn buik haar kamertje zou vinden.
O.k. na ruim 7 jaar wordt het dus tijd voor iets anders. Na het allemaal verwerkt te hebben zijn we vorig weekend naar Karwei en Praxis gegaan voor schilder- en behangstalen. We hadden nog een rol behang liggen en zochten er nog een paar bij. We maakte thuis een soort van nieuw wandplan waar dochter en moeder elkaar in konden vinden. We weten nog niet precies wanneer de metamorfose gaat plaatsvinden, maar we houden jullie op de hoogte. To be continued...


P.S. vinden jullie Juul niet schattig... bijna een jaar en zichzelf met haar zuignaphandjes staande houden aan de muur. Waar blijft de tijd...

Reacties

  1. Jeutje wat een supergave muur! :D
    Fijn dat je dame zo'n eigen willetje heeft...tsja, kleine meisjes worden groot :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf gedaan die wand! Tja, kleine meisjes worden groot, jongens ook trouwens ;-) maar wat gaat het toch snel, veel te snel... Zo te zien wordt Juul's nieuwe kamertje ook helemaal te gek, veel plezier met de metamorfose! Xx Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een orgineel plan had jij 7 jaar geleden. Echt heel gaaf! Veel plezier met klussen :-)
    Fijne avond. Liefs Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben heel benieuwd naar het eindresultaat.... zal vast prachtig worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie muur! Maar aan de staaltjes te zien wordt het net zo origineel ;)
    Veel plezier.. nieuwe fases zijn ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kan me goed voorstellen dat je even moest wennen aan het idee die prachtige muur te moeten veranderen...op een of andere manier loop je altijd net een stapje achter de ontwikkeling van je kids aan... ach het dwingt je wel bij de tijd te blijven ;-) en je hebt een prachtige foto ter herinnering aan die mooie muur. Veranderingen geven ook weer nieuwe inzichten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige muur, ik kan me voorstellen dat je geen afscheid wilt nemen. Maar ik geloof dat je creatief genoeg om weer iets moois uit de hoge hoed te toveren. En het leuke is dat je dat nu samen doet met het kleine meisje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Woaaa wat een mooie muur. Wat gaaf met die foto's, wat een werk! Ik kan me voorstellen dat dat even lastig is. Maar veel mooie foto's van maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wel weer leuk een nieuwe kamer, ben wel benieuwd hoor. Ik merk ook met mijn dochters dat je ze echt niet meer iets kan aanpraten, ze hebben een eigen smaak en dat is ook goed. Samen met mama krijgt Juul vast een hele mooie kamer. Pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben helemaal weg van de muur hoe die nu is! Maar ik begrijp ook wel dat Juul wel eens iets nieuws wil, 7 jaar hetzelfde is natuurlijk wel heeel erg lang!
    Ben benieuwd wat het gaat worden hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ahh mini juul! ben benieuwd naar de nieuwe kamer!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten