Free printable: Have a nice Day


Have a nice day! Dat is wat ik jullie wens... voor elke dag. Als jullie het ook zo'n fijne kreet vinden dan is deze in bovenstaande versie hier gratis te downloaden en uit te printen. Een cadeautje van Confetti Lab voor jullie.


Ondertussen vond ik het ook weer tijd worden om met onze meubels te schuiven. In de herfst/winter is onze achterkamer de woonkamer en de voorkamer de eetkamer en in de lente is het precies andersom.

Nadat de meubels heen en weer geschoven zijn noemen we de achterkamer de tuinkamer en lijkt het zelfs als het slecht weer is alsof we in de tuin zitten te eten. De voorkamer noemen we gekscherend tearoom, omdat het daar extra knus is en met de schuifdeuren dicht lijkt het helemaal of je ergens anders bent. Kortom... Make your own Magic!

Nogmaals een hele fijne dag en natuurlijk een heel fijn weekend voor iedereen!

Reacties

  1. Wat leuk dat jullie de indeling wisselen met de seizoenen :-) supermooi zo! En wat een gave printable... Ik ga 'm uitprinten, dankjewel! Fijn weekend, x Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De printable is geweldig, dank je wel!
    En wat heb je toch een heerlijk huis <3
    Fijn weekend!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee om de kamers winters en zomers om te wisselen. Je printable is super leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie inkijkjes!
    Ik vind je printable heel leuk, dank je wel.
    Fijn (lang) weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjewel voor de printable !!!
    Fijn pinksterweekend, Liza, veel plezier met de achter-slash-tuinkamer ! (Hopelijk heb je de tuinkamer niet nodig dit weekend, en kun je gewoon in de tuin zitten ;-) !)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thnx voor jouw printable! Ik vind hem superleuk vooral het kleurgebruik! En wat een leuk huis hebben jullie! Ligt daar nou hout opgestapeld of is dat iets van een behangetje? Het idee vind ik in ieder geval top :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeh! Ik ben dol op het verschuiven van meubels, haha, het ziet er altijd weer zo nieuw uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heerlijk zo'n huis met mogelijkheden om te schuiven en een andere sfeer te creëren ; het ziet er geweldig mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er weer gezellig uit zo! Heerlijk een tuinkamer!!! En thanks voor de printable xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lieverd! Die printable krijgt een mooi plaatsje. Thanxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een ontzettend mooi huis! Wowie *-*
    Een een super leuke printable :) Die ga ik denk ik wel ff uitprinten. Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten