Confetti Lab haakt...


Klimop met bloem

Het begon met mijn vogelkooi. De vogelkooi met nep parkiet, nep Perzisch tapijt en er heeft tot voor kort zelfs een minislinger ingehangen. Ja, je ziet ik ben wel te porren voor een beetje gekkigheid op z'n tijd. Na de kerst vond ik dat er weer eens wat anders moest gebeuren, want ik raakte al aardig gewend aan de setting van de kooi. Voor ik het wist had ik het idee om een klimop met bloemen te haken. Ik begon een slinger te haken en probeerde het e.e.a. uit. Het uiteindelijke resultaat fleurde de kooi en mijn werkplek op (weer eens wat anders dan een pennenbakje zullen we maar zeggen). 
Hierboven zie je dat je met de gehaakte klimop niet alleen een vogelkooi kan op fleuren. In het wild in een boom waar voorlopig nog niets anders in groeit of gewoon ophangen in huis. Als je de klimop lang genoeg maakt is het ook een vrolijke slinger of guirlande.

Veel plezier en succes als je het ook gaat uitproberen!

Reacties

  1. Oooh Liza, je projectje is helemaal goed gelukt zeg... het is weer een levendige kooi zo ^_^

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten