Patroon stoere telefoonhoes Faded

 
Deze week vind je op CraftKitchen.nl mijn nieuwe breiproject. Voor dit breiproject mocht ik aan de slag met het nieuwe Faded garen van Durable Yarn. Het Faded garen heeft een tie dye effect en is dus lekker gemeleerd. Het Faded garen heeft dezelfde basis als Cosy fine. Ik maakte een ontwerp voor een shawl waar ik deze 2 garens in combineerde. In het ontwerp zit een soort geometrisch patroon verwerkt.
Ik maakte gebruik van Faded Black in combinatie met Deep red en Black uit de Cosy fine collectie en ging aan de slag.

Hierboven zie je dat het eindresultaat van de shawl een eigenwijs en stoere uitstraling heeft en zowel voor jongens als meiden, mannen en vrouwen gedragen kan worden. 
(Bedankt Stijn en Juul voor jullie assistentie :-)


Nadat ik het project had ingeleverd, bedacht ik me dat het misschien ook een leuk patroon is om te haken en ging aan de slag met dezelfde kleuren als de shawl en haakte een telefoonhoes. 

Wil je zelf aan de slag... dan is hier het patroon.



Ik ben erg benieuwd wat jullie van het patroon vinden en in welke kleurcombinatie jij het zou willen zien. Zou je ook graag zo'n telefoonhoes willen, doe dan mee... laat uiterlijk 4 november a.s. hieronder een reactie achter in welke kleurcombinatie jij de telefoonhoes wilt en ik laat 5 november a.s. weten of jij de winnaar bent en dan ga ik voor jou in de gewenste kleurcombinatie de telefoonhoes haken.

Nieuwsgierig naar de kleuren de nieuwe Durable Faded collectie? Klik hier voor het overzicht.


Fijne dag allemaal! 

Reacties

Een reactie posten