Tjilp


Het was tijd om Otje weer te verhuizen naar zolder en een nieuw etalageplan te maken. Vorige week donderdag had ik nog geen idee, maar haalde alvast de etalage leeg. Ik zag wel wanneer ik daar aan toe kwam. Vrijdagochtend werd ik wakker met een idee van een etalage vol met vogels, maar ja hoe kom je aan welwillende vogels die in de brandende zon in jouw etalage willen zitten.


Toen ik birds in de zoekmachine van Pintererst typte, kwamen de meest bijzondere exemplaren tevoorschijn en mijn plannetje kon uitgewerkt worden. Met behulp van printer, cocktailprikkers en lijm ging ik aan de slag. Voor ik het wist had ik een voliere vol. 


De takken die ik nog had liggen van de herfst/winter etalage kwamen weer tevoorschijn. Deze keer zette ik de takken niet verticaal, maar zou ik ze horizontaal gebruiken. Ik boorde hier en daar kleine gaatjes en voila ...


daar zaten mijn nieuwe vriendjes.

Inmiddels zitten ze prachtig in onze etalage en wat ben ik er blij mee. Ik verwacht ook deze keer dat ik niet de enige ben die hier een glimlach van op het gezicht krijgt.

Fijne dag!

Reacties

  1. Ze zijn zo leuk Liza!! Ik vroeg me al af hoe je aan die prachtige vogeltjes kwam maar heb nu antwoord op mijn vraag :-) Ik denk dat ik maar eens mijn kleuren cartrigdes ga vervangen, kan ik ook die mooie examplaren op Pinterest gaan zoeken. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik weer eens langs fiets zal ik heel goed kijken, zo'n leuk idee en uitvoering!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super tof gedaan! Ik ben toch wel benieuwd waar je dan woont, dat je een etalage hebt om steeds weer zo gezellig en sfeervol kan stylen!

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is prachtig zo! Houdt de kleur een beetje?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten