Happy Memories


Al een tijd koester ik deze zwart/wit jeugdfoto. De foto is ooit gemaakt bij de ingang van een dierentuin. Mijn zusje Brenda (links) en ik in hetzelfde zilveren jasje... ik vind het geweldig. Jaren geleden hing deze foto op de overloop en kreeg ik van mijn vader een kopie. De kopie bewaarde ik met het idee om er eens wat mee te doen. Het heeft even geduurd, maar bij het zien van het werk van Studio Bok wist ik het. Ik maakte een foto van de kopie, zodat ik het digitaal kon bewerken.


Ik weet nog precies dat de zilveren jasjes een rode streep hadden en dat de jurk van Brenda blauw was met bloemetjes. De bloemetjes werden confetti en mijn broek kreeg hartvormige knielappen. Ook roze wangetjes mochten niet ontbreken. Zoals je kunt zien, was ik niet te stoppen en maakte ik er een feest van inclusief roze vogel en slinger... ik werd er zo blij van.

Toen de foto klaar was, kon ik het idee om de foto op canvas te laten afdrukken niet meer loslaten. Op internet ging ik speuren of er misschien ergens een actie was. Uiteindelijk kwam ik uit bij Beste Canvas.nl (nospon). Zij hadden die dag een actie en voor een canvas in mijn gewenste maat van 20 x 30 betaalde ik € 6,90 (excl. verzendkosten). Ik bestelde er 2, zodat ik er ook 1 aan mijn zusje cadeau kon doen.
De canvassen zaten in een leuke doos met de tekst 'Memories inside' en dat was ook precies wat er in zat.


Het eindresultaat staat zowel bij mijn zusje (linkerfoto) als bij mij te pronken en wat ben ik er blij mee.

Happy memories... ik kan er geen genoeg van krijgen.


Reacties

  1. Echt geweldig!! En ook dat je zegt, genomen bij de ingang van een dierentuin. Dat was 'vroeger' (ik ben van 1963) heel gebruikelijk, nu zie je het volgens mij niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De foto is al geweldig, maar je toevoegingen zijn super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten