Taartplateau met Stip D.I.Y.



Zo in de aanloop naar Kerst had ik zin om een aantal mensen te verrassen met een zelfgemaakt cadeau.


Naar aanleiding van het boek Stippen van Nienke van der Zwan dacht ik dat het wel leuk zou zijn om deze cadeaus te voorzien van confetti oftewel Stippen.


Een tijdje geleden had ik dit idee al uitgeprobeerd dus ging ik nog eens aan de slag. Met mijn nieuwe stipstokjes stipte ik freestyle een aantal schaaltjes en ontbijtbordjes om er vervolgens kleine taartplateaus van te maken.


Het schaaltje zette ik op zijn kop en plakte er het ontbijtbord met 2 componenten lijm op vast. Zo makkelijk en het resultaat is zo leuk ... vind ik.


Samen met Juul bakte ik een paar cakes om het cadeau af te maken. We zetten de cakes op de plateaus om ze vervolgens te versieren. Wij zijn blij met het eindresultaat. Nu maar hopen dat degene die ze krijgt dat ook is.

Fijne dag nog en veel plezier met alle Kerst voorbereidingen!

Reacties

  1. Daar zullen de ontvangers vast en zeker blij mee zijn! Ziet er prachtig uit! Ik wens je een hele fijne en gezellige Kerst Liza!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kado, daar gaan ze zeker blij mee zijn.
    Fijne kerstdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gemaakt Liza, die kan je vol trots weggeven!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten