Aan de slag met de nieuwe kleuren by Claire



Een van de leuke dingen van het werken voor CraftKitchen.nl is, dat je snel op de hoogte bent van nieuwe materialen en kleuren. Zo komen er vanaf vandaag een zestal nieuwe kleuren in de verkoop van byClaire cotton:
-          2190 Coral
-          2211 Curry
-          249 Plum
-          375 Petrol
-          351 Light lime
-          2149 Dark olive



En als lid van het bloggersteam mag ik deze kleuren gaan uitproberen. Ik liet me door de bloemen om mij heen inspireren om vervolgens wat verder te gaan. Op internet ging weer even bij Vogue.com langs om de catwalk mode van herfst 2016 te bewonderen. Hier kwam ik mooie ontwerpen tegen van Marni en Gucci en met dat uitgangspunt ga ik in de vakantie aan de slag en hoop ik jullie binnenkort een mooi eindresultaat te laten zien.

Voor meer informatie over de nieuwe kleuren by Claire cotton ga je naar G. Brouwer & Zn BV.

Fijne dag!


Reacties

  1. Ik vind ze ook mooi. De geborduurde bloemen ook trouwens, wat een power!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellige, zonnige, inspirerende vakantie gewenst☺!

    Lieve groet, Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten