Pa... You Rock!!!


Voor Moodkids ben ik aan het werk geweest voor vaderdag. Een leuke DIY met een stoer eindresultaat was wat ik wilde. Het werd een superstoere sleutelhanger met ketting. Van een sleutelhanger met winkelwagen munt maak je in een handomdraai je eigen vaderdag cadeau. Voor de winkelwagen munt maakte een printable met verschillende variaties als sticker.
Voor mijn vader koos ik You Rock, want wat is hij stoer.


Mijn vader is een hardwerkend baasje van 70 en hij staat, net zoals mijn moeder, altijd voor ons en anderen klaar. Met zijn opgelapte Gazelle brommer maakt hij het Veen onveilig en roept iedereen gedag. Een rondrijdend zonnetje dat is mijn vader. Altijd een pen, papier en mobiel in zijn borstzak, want als hij gebeld wordt, moet er wel het e.e.a. genoteerd worden.

Toen ik voor Moodkids de sleutelhanger had uitgewerkt, wilde ik stoere foto's maken met mijn eigen vader. Toen ik hem hiervoor vroeg, was hij er gelijk voor te porren. Voor de kleurrijke streetart/graffiti wand van Straatkapers in Veenendaal waar ook nog eens PA in verwerkt is, zag ik de perfecte achtergrond. En daar stond hij... gewoon zoals hij is met in zijn borstzak altijd die pen en papier en niet te vergeten zijn brommer ook in beeld. Ik ben trots!

Willen jullie ook zo'n stoere sleutelhanger maken? De volledige tutorial en printable vind je hier.

Wil je ook een stoere foto met je vader maken voor deze streetart/graffiti muur? Deze vind je in Veenendaal Centrum bij de Sandbrinkstraat.


Reacties

  1. Wat een fijne foto's van je vader. Een blijvende herinnering. Fijne vaderdag alvast.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat tof dat je vader er direct voor te vinden was om op de foto's te gaan.Leuk gemaakt en mooie herinnering,hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een stoere papa heb jij zeg! Heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig, je ode aan je vader. Prachtige foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. GEWELDIG!!! Wateen superleuk idee en topfoto's Liza!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf zeg dat je vader hier voor te porren is. stoer cadeau en hele toffe foto's! x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten