Arty party en cupcakes


We zitten midden in de voorbereidingen van de feesten van Stijn en Juul. Volgende week zaterdag 7 juni wordt Stijn (alweer) 12 en Juul wordt zondag de 8e (alweer) 8 jaar. Elk jaar zijn de voorbereidingen voor mij al een feest op zich en een feest begint met een uitnodiging.
Eigenlijk ben ik gewend/verwend om de uitnodigingen volledig op de computer te maken en uit te printen op de kleurenprinter van het werk, maar dat zit er dit jaar niet in. We bedachten een andere manier en ik moet zeggen daar is ook niets mis mee. Het is leuk om weer nieuwe ideeën te verzinnen en samen met Stijn en Juul te brainstormen. Je snapt ik neem mijn taak als feestcommissie zeer serieus.


Stijn wilde graag op zijn feest iets gaan doen wat te maken heeft met tekenen of schilderen. Door de inspiratie die we opdeden bij Alisa Burke, gaven we het de naam Arty Party. Lekker van alles uitproberen met verf , stempels, bubbeltjes plastic, doppen enz.


Juul wilde graag nog een keer een bakfeestje. Door dit plaatje kwamen we op het idee om cupcakes te maken. Ik maakte een patroon en begon met chocolade en vanille cupcakes te strijken :). Deze maat past goed in een cupcake papiervorm en de tekst hebben we in gevouwen vorm (zie eerste foto) op de achterkant geplakt.


En er komt ook een gezamenlijk feest. Deze uitnodiging maakte ik wel volledig op de computer. Ik maakte jpg's van de bestanden op het formaat 15 x 20 cm zodat ik ze bij het Kruidvat als foto kon afdrukken. De cirkels maakte ik in de maten van de punches. Want het is geen feest zonder confetti.


Nog van alles te doen maar daarna kan ook echt het feest beginnen!

Fijne week allemaal!
Groetjes,
Liza

Reacties

  1. HayHay!
    Dat hebben jullie superleuk bedacht en gemaakt!
    Het zijn prachtige uitnodigingen geworden!
    Wat een teamwork :-)
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. SU-PER-MOOI !!!
    De uitnodigingen van de arty party vind ik zó tof !!
    En de cupcakes van strijkkralen zijn geweldig (altijd zo leuk om daarmee te spelen, niewaar ;-) )
    Je hebt dus nog een paar feestjes in aantocht ? Altijd zo plezant, maar altijd zoveel werk voor de mama :-)...
    xxx, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk gedaan!!!
    Veel plezier met de verdere voorbereidingen!
    Groetjes, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed bezig met de voorbereidingen. Het thema 'bakken' voor een feestje vind ik natuurlijk het allerleukst!
    Veel voorpret plezier nog voordat de echte feestjes gaan beginnen!
    xx Janina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezelligheid!! Dat wordt vast weer een fijn feestweekend :-)
    Bij mij leveren de voorbereidingen voor een verjaardagsfeest vaak meer stress dan plezier op...
    Ik bewonder het dan ook, dat jij er zo van kunt genieten!
    Veel plezier gewenst, liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf!
    Ontzettend leuk gedaan allebei.
    Brengt me wel op ideeen voor de aanstaande feestjes hier in huis. :)
    Groetjes
    Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er echt super leuk uit die cupcakes! Ik zie ze nu pas.. :) Zo gaaf dat ze nog bestaan, de strijkkralen. Vroeger echt super veel mee gemaakt, maar nu al een hele tijd niet aan gedacht.. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten