Lang en Tante Setje kleed


Tante Setje organiseerde in oktober in samenwerking met Lang Yarns en Rits in Zwolle een heerlijk garen feest. We mochten garen proeven zoals ze dat noemen. Liset aka tante Setje had een fijn patroon ontworpen voor een sjaal wat gehaakt was met het garen Merino+ en Viva van Lang Yarns. 

 

Wij mochten die dag ook een begin maken van een eigen sjaal en onze kleuren uit bovenstaande collectie kiezen. Misschien heb je #langetantesetjesjaal voorbij zien komen op IG, want het is een heerlijk project. Het patroon van de sjaal vind je hier en van een bijpassende muts vind je het patroon hier. Want wees eerlijk met dit weer kunnen we toch regelmatig nog een fijne sjaal en muts gebruiken.


Die middag kwam ik ook in aanraking met de zachte strengen Young wol van Lang Yarns. En ook nog eens in één van mijn favoriete kleuren. Ik zag het al helemaal voor me om hier een heerlijk kleed van te haken. Ik bestelde 7 strengen en omdat ik het patroon van de sjaal zo'n leuk effect vond hebben, gebruikte ik het ook voor een kleed.


Voordat ik het wist, waren de strengen opgehaakt. Ik vond het kleed nog net iets te klein en bestelde ik nog 2 strengen via de Breiboederij.


En toen was het af. Zoals je kunt zien kleurt het helemaal mee met ons interieur en is het niet alleen een decoratief item in ons huis, want ooh wat kun je er lekker onder liggen.

Fijne weekend!

Reacties

Een reactie posten