Als de Swirl een Twist krijgt

 



Afgelopen zomer maakte ik de Summer Swirl. Een fijne tas voor de vakantie. De tas haakte ik met Durable Cosy Fine en het patroon werd gedeeld via CraftKitchen.nl. De tas is natuurlijk in iedere kleurcombinatie te haken, maar ik vond het frisse groen en roze de combinatie voor de zomer en wat had ik een schik met deze tas... totdat ik de Durable Cosy in handen kreeg en mezelf de opdracht gaf  om hiermee de Swirl een Twist te geven. Ik begon met hetzelfde patroon als de Swirl en het resultaat is verrassend. Het leek alsof ik de Swirl onder de kopieermachine had gelegd en het had vergroot naar 141% of zoiets. Door de dikke Cosy kreeg de Twist een stoer uiterlijk en doordat het een uitvergrote versie werd van de Swirl is de Twist extra handig, omdat hier nog meer in kan :-)

Zowel de Swirl als de Twist is niet seizoensgebonden. Ze zijn allebei op hun eigen manier handig. Vooral als je de tassen voert met soepel wasbaar zeil of een gecoate stof van b.v. Papa Pique e Maman Coud. Het zorgt voor stevigheid en ook als het regent worden de spullen in de tas beschermd.

Heb je ook zin om aan deze tassen te beginnen... dan vind je de patronen van zowel de Swirl als de Twist op de blog van CraftKitchen.nl.
Klik hier voor de directe link naar de Swirl
Klik hier voor de directe link naar de Twist

Een heel fijn weekend alvast!

Reacties

  1. De grote zus van de Swirl, leuk om zo de beide uitvoeringen te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn echt mooi. Ik moet nu toch eindelijk de haaknaalden maar weer eens gaan opzoeken :-)
    Krijg zin om te haken bij het zien van je foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your blog was absolutely fantastic!
    Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.
    Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents thanks for sharing.
    gclub

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten