Have a nice Summer


Met dit ijsje wil ik iedereen een hele fijne zomer toewensen. Hopelijk een zomer waarvan we lekker kunnen genieten en weer nieuwe avonturen gaan beleven.

Ben je nog op zoek naar inspiratie voor vakantie D.I.Y.'s dan vind je misschien hieronder iets wat je kunt gaan doen..Uit het archief haalde ik deze D.I.Y.'s omdat we ze zelf nog steeds gebruiken en ik ze graag met jullie deel.


Deze vakantie notitieboekjes maakte Juul en ik een paar jaar geleden. Van oude (Lego)dozen maakten we een kaft. De uitleg vind je hier op de site van Moodkids.


Waarom wij sinds een paar jaar altijd een watervaste stift/pen meenemen? Nou, omdat er altijd lege potjes zijn te versieren die je dan weer kunt gebruiken als vaasje voor de vers geplukte bloemen of gezellig als waxinelichthouder. Deze tutorial vind je hier.


Of om stenen te bewerken. In elke vorm steen zagen we wat anders.


Ook een slinger van schelpen is zo gemaakt. Kijk maar eens hier.


Zin om een leuke en handige tas te haken? Dan is dit misschien iets voor jou. De uitleg van deze tas kun je hier terugvinden.

Voor het patroon van mijn nieuwste zomertas kun je CraftKitchen.nl in de gaten houden, want daar vind je binnenkort het eindresultaat en het patroon.

Veel plezier allemaal!

Reacties

  1. ....voor jou en je gezin ook een hele fijne zomer!! Vond vanavond je lieve post op de deurmat, wat ben je toch een schat <3 Dank je wel. Hoop je snel weer eens in levende lijve te spreken om fijn bij te kletsen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat van die stift ga ik onthouden. Zal er ook eentje in de koffer doen. Ik wens jullie ook een hele fijne zomer. XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een inspiratie! Ik wens jullie ook een fijne zomer(-vakantie). Dat je maar veel (meer) inspiratie mag opdoen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten