Alles is liefde


Dat het bijna Valentijn is, zal jullie niet zijn ontgaan. Misschien vinden de meeste van jullie het een commerciële toestand, maar ik loop er warm voor. Je kunt het natuurlijk net zo gek maken als je zelf wilt. Het leukste vind ik om mensen te verrassen met een zelfgemaakt kleinigheidje. Zo maakte ik jaren geleden samen met Stijn, die toen 3 was, voor de Opa's en Oma's een verticale slinger. De door mij getekende hartjes werden door Stijn uitgeknipt. Een te gekke samenwerking.

Toen ik mijn archief in dook, kwam ik nog meer liefdevolle d.i.y.'s tegen. Aan deze d.i.y.'s  hangt geen enorme prijskaart en de meeste d.i.y.'s kun je maken met spullen die je voor handen hebt. Hieronder laat ik je de d.i.y.'s zien en vertel ik waar je ze terug kunt vinden.

Allereerst is bovenstaande foto mijn laatste aanwinst. Deze Cup Cosy haakte ik in 2 varianten voor CraftKitchen.nl. En wat ik zo leuk vind aan zelf maken is, dat je de kleurcombinatie zelf bepaalt. Je hebt de Cup Cosy in een korte tijd gehaakt en het is een cadeautje waar je iemand het hele jaar mee kunt verrassen.

Je vindt het patroon en werkbeschrijving hier op de blog van CraftKitchen.nl.


De 'Love is in the air' slinger is mijn eerste echte blog d.i.y. en als je in het bezit bent van een lamineer apparaat makkelijk te maken. Ik gebruikte een hartjes punch, maar je kunt natuurlijk ook zelf allerlei hartjes knippen en lamineren.

De complete werkbeschrijving vind je hier in mijn oude blogpost.


De 'Love you' Cupwrapper is een printable die ik maakte voor Moodkids.nl.  En als je wilt, maak je in een handomdraai van een bekertje een plantenhanger. Hiervoor kun je de kant en klare printable gebruiken, maar je kunt ook de beker zelf liefdevol versieren.

De printable en werkbeschrijving vind je hier bij Moodkids.nl.


Voor Moodkids.nl  bedacht ik Verrassingsthee als een fijn vakantie cadeautje voor juffen en meesters. Maar deze kleinigheid is natuurlijk ook prima voor andere gelegenheden te gebruiken zoals Valentijn.

De printable en werkbeschrijving vind je hier bij Moodkids.nl.


Let love glow is er ook eentje uit het Moodkids.nl archief. Een aantal jaar terug maakte ik samen met Juul hartjes van Fimo fluoriserende klei en we maakten hier een armband van.

De werkbeschrijving van deze hartjes vind je hier bij Moodkids.nl.


Ook deze eenvoudige d.i.y. vind je terug bij Moodkids.nl. De werkbeschrijving vind je hier.

En als laatste...


een printable voor een mini hartjes slinger. Deze mini hartjes slinger kun je  net zo lang maken als je zelf wilt of eventueel als cake-topper gebruiken.
Wil je hier de printable van ontvangen? Stuur me een mail via confetti.happiness@gmail.com, dan zorg ik dat je deze printable zo snel mogelijk in je mailbox terug vindt.

Zo... dat was mijn portie liefde voor vandaag. Ik wens jullie een fijne dag toe. Tot de volgende keer.

Groetjes,
Liza

Reacties

Een reactie posten