Gekheid met een sokje



Dit project is alweer een tijdje geleden uitgevoerd, maar ik wilde het nog met jullie delen.
Alweer 2,5 jaar geleden wilde mijn jongste zusje en zwager een feestje geven, want ze waren 20 jaar samen. Toen mijn neefje, hun oudste dat hoorde zei hij: "Waarom gaan jullie niet gewoon trouwen? " Je begrijpt het... het feestje werd uiteindelijk een feest.

Op de dag van het vrijgezellenfeest bekende mijn zusje dat ze het heel leuk zou vinden als er stukjes werden gedaan. Uhhh... dit had ik niet aan zien komen en wat nu. Het vrijgezellenfeest was een week voor de bruiloft dus als er wat op poten gezet moest worden, moest ik wel opschieten. Op dezelfde dag had ik mijn zusje gehoord over de witte sportsokken van mijn zwager en hoe verschrikkelijk ze deze sokken vond. Na dit gehoord te hebben, begonnen er onbewust bij mij allerlei radartjes te draaien en voor ik het wist had ik het voor ogen en draafde ik daar behoorlijk in door, want hoewel ik ook niets met sportsokken heb, moest ik mijn zusje ervan overtuigen hoe leuk ze zijn en wilde ik haar laten zien wat je er wel niet allemaal mee kan doen. Ik kocht een bundel met 3 paar en ging aan de slag, maakte binnen no time allerlei producten, bedacht een naam voor de collectie, maakte een presentatie zodat de gasten ook snapten waar het over zou gaan en zocht bijpassende muziek... had ik al gezegd dat ik doordraafde?

Hieronder presenteer ik u de Fred There's no Limit collection:


Bij de meeste producten was het  knippen en klaar. Bij paar 1 moesten alleen de teengedeeltes aan elkaar gestikt worden om een 2 become 1 hartje te maken.


Om een plantenhanger te maken stikte ik bij 1 stuk er een paar linten aan.


Zoals je ziet werd het stukje een ware collectie. Deze werd hun 's avonds aangeboden. Ik had hun vrienden e.a. zo gek gekregen dat ze meededen en we presenteerden het alsof  het een ware catwalk was. Met een masker op met het hoofd van Fred en op de de muziek van 2 Unlimited Thers's no limit, kwamen ze 1 voor 1 op om een product te presenteren. Wat hadden we een lol en mijn zusje en Fred wisten niet wat ze meemaakten. Zo zie je maar wat je 3 paar sportsokken kunt doen :-)

Have fun en maak van kleine dingen een feest!





Reacties

Een reactie posten