City Bag


Het is al een tijdje rustig hier op het blog van Confetti Lab, maar stilzitten doe ik niet hoor. Op Instagram kun je van alles voorbij zien komen wat mij de laatste tijd bezig houd en gelukkig verveel ik me geen moment. Graag wil ik jullie 1 van mijn laatste projecten laten zien waar ik behoorlijk trots op ben. Ik ontwierp 2 patronen voor Durable Yarn een City Bag en liet me volledig inspireren door Camille Walala, een Franse ontwerpster die woont en werkt vanuit Londen.


Haar stijl doet je denken aan de jaren '80 en de Memphis style. Zij laat grote oude gebouwen weer stalen met haar grafische en kleurrijke ontwerpen. Toen wij vorig jaar in Londen waren spotte ik een gebouw in de wijk Shoreditch. Toen ik de kans kreeg om voor Durable Yarn iets te mogen te ontwerpen, liet me graag gaan met hun Double Four katoen.
Het ontwerpen van het patroon voelde als een feest en het uiteindelijke haken als een uitdaging waar ik blij van werd.
Het werden 2 patronen met een wat ingewikkelde versie en een eenvoudige versie van in mijn ogen een City Bag. Een tas waar je lekker veel in kunt stoppen als je de stad in gaat, maar natuurlijk ook een fijne tas is om picknick spullen in mee te nemen. 
De naam City Bag is ontstaan, omdat de ontwerpen van Camille Walala veelal in de grote stad terug te vinden zijn.


Met behulp van Zjojes en haar camera werden de tassen vastgelegd. Zo leuk om samen met Zjojes op de foto te staan :-)

Achter de schermen wordt er nu vakantie gehouden en mag ik werken aan leuke andere projecten waar ik jullie van op de hoogte te zal houden.

Alvast een nieuwtje is dat ik 29 september a.s. op de Handwerkdagen in De Broodfabriek in  Rijswijk een workshop ga houden. Wat en hoe laat ik jullie weten na de zomervakantie en dan heb ik een leuke give-away!

Fijne zomer allemaal!

Reacties

  1. Prachtig weer Liza! Heerlijke kleuren en een prachtige laatste foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your blog was absolutely fantastic!
    Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.
    Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents thanks for sharing.
    gclub

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten