Met de neus in de boeken


Afgelopen week zat ik met mijn neus in de boeken. Niet voor een nieuwe studie of zo, maar met mijn neus in het boek van Annemarie van Studio Hip en Stip en het boek van CraftDates. 


Uit het boek van Studio Hip en Stip maakte ik al eerder deze wandhanger en nu wilde ik aan de slag met het etuitje in de corner to corner haaksteek. Ik ging er goed voor zitten, want ik was bang dat het mij niet zomaar zou gaan lukken. Maar gelukkig verliep het soepel door de duidelijke uitleg. Het vrolijke lapje werd een telefoonhoesje en wat was het leuk om met strepen te werken. Uiteindelijk is dat ook waarom ik altijd weer blij word van het zelf maken. Je kunt zelf de kleuren bepalen en hier mee gaan stoeien zoals jij dat wilt.


En dan het fijne boek van CraftDates. Nu word ik sowieso blij van Craft dates, maar dat is volgens mij algemeen bekend. Een van de CraftDates is Lidy Nooy, één van mijn CraftKitchen collega's en wat ben ik trots op haar en de andere meiden. Het is echt een tof boek met leuke patronen, maar ook een aantal lekkere recepten en daar ging ik mee aan de slag. Samen met Juul maakte ik Lidy's Canadese appeltaart. Een eenvoudig recept en snel te maken en daarna erg lekker dus... deze appeltaart gaat vaker gemaakt worden.

Nieuwsgierig geworden... meer informatie over Annemarie van Studio Hip en Stip en het boek vind je hier.
Meer informatie over de CraftDates en hun boek vind je hier. Zaterdag 10 maart a.s. vind je de CraftDates bij Echtstudio in Alphen aan de Rijn.


Reacties

  1. Wat een leuk hoesje! En wat is die appeltaart lekker he' 😊😊 Zie ik je 10 maart ook bij Echtstudio..dat zou wel heel gezellig zijn xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Boeken zijn goed voor een mens, dat bewijs jij maar weer :-)
    Ik word altijd zo blij van de producten van jouw hand en de kleurencombinaties vind ik prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your blog was absolutely fantastic!
    Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.
    Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents thanks for sharing.
    gclub

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten