Workshop: Toffe Tas


Nog net voordat hier de zomervakantie gaat beginnen geven Ellis (de HutSpot) en ik een Workshop voor een Toffe Tas. Een handige tas voor een boodschap of eentje voor de vakantie waar je fijne tijdschriften, zonnebrand e.d. in mee kunt nemen..


In de Hutspot de creatieve werkplaats van Ellis werden de nodige voorbereidngen getroffen. Met een denim tas als basis kun je naar eigen idee de tas bewerken. Je maakt sjablonen in gewenste vormen en daarna ga je met texielverf aan de slag. Ellis maakte een voorbeeld met tekst en ik had grafische vormen in gedachten. De nodige inspiratie haalde ik van Pinterest en ik bedrukte de tas met allerlei vormen. Kortom je kunt het net zo maken als je zelf wilt.


Het resultaat is verrassend, want je staat versteld van wat er allemaal mogelijk is. Je hebt in een handomdraai een eigenwijs en uniek resultaat.

De workshop Toffe Tas is:
Dinsdagavond 4 juli vanaf 19.30 - 22.00 uur
Locatie de Hutspot Kerkewijk Veenendaal
Kosten zijn € 30,- inclusief denim tas (keuze uit lichte of donkere denim) en gebruik van materialen.
Naast koffie/thee met wat lekkers zullen wij zorgen voor de nodige inspiratie waarmee je aan de slag kunt gaan.

Wil je ook meedoen aan deze toffe workshop? Stuur dan snel een mail naar info@dehutspot.nl , want er is plaats voor een beperkt aantal deelnemers en vol = vol.

Fijne dag allemaal!






Reacties

  1. Leuk Liza! Geef je ook wel eens een workshop in het weekend? Dan kom ik ook 😃😘

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou heel graag de workshop doen. 's Avonds red ik dat niet. Overdag in het weekend?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten