Plantjes gehaakt


Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets van me liet horen hier op de blog. Hoogtijd om jullie even bij te praten. Inmiddels zijn de workshops bij Poespas geweest en werd er flink gehaakt. Voor mij was het de eerste keer dat ik workshops ging geven en wat vond ik het spannend. De dames waren enthousiast en deden ontzettend hun best ook al was het voor de meeste lang geleden of zelfs de eerste keer dat ze aan de slag gingen met de haaknaald.


Hier en daar hoorde je soms een zucht, maar ze gaven niet op, want het was toch even kijken en voelen wat voor hun het beste werkte, want hoe werk je nu het fijnst met een haaknaald. En hoe laat je als linkshandige nu zien hoe het rechts werkt op het gebied van haken.


Onder het genot van wat lekkers beleefde ik de workshops samen met Bregje en de deelnemende dames met veel plezier. Dus wie weet volgt er meer.

Hebben jullie nog leuke dingen beleefd? Geniet van het mooie weer en hopelijk tot gauw!

Reacties

  1. Fijn om te lezen dat het goed ging. Wat een mooie plek om een workshop te geven ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke blog en fijn om te lezen dat het gezellig was, op naar een volgende keer?!

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten