Plantjes haken bij Poespas


Een nieuwe uitdaging dient zich aan... het geven van een workshop. Ik werd de afgelopen paar jaar al door verschillende mensen in mijn omgeving aangespoord om een workshop te geven, maar ik dacht dat het niets voor mij zou zijn. Het meedoen met een workshop dat vind ik echt een feest, maar zelf eentje geven... Op de één of andere manier moest ik uit mijn comfortzone komen en ga ik het nu gewoon doen. Het wordt een workshop plantjes haken. Misschien hebben jullie een tijdje terug mijn Sanseveria en Pilea voorbij zien komen die ik maakte voor CraftKitchen.nl. Naar aanleiding hiervan dacht ik dat het misschien leuk zou zijn om dit als workshop te gaan doen. Voor de workshop van donderdagochtend 11 mei en donderdagavond 18 mei staat een ander plantje op het schema. We gaan aan de slag met Catania katoen en een fijne haaknaald van Knit-Pro. Natuurlijk onder het genot van wat lekkers.

De locatie voor de workshop is Poespas. De vrolijke winkel van Bregje vind je in Veenendaal. Hier kun je terecht voor de leukste cadeau's en workshops.


Zodra je de winkel binnen loopt word je gelijk blij. Fijne kleuren en producten stralen je tegemoet.


Je kunt er o.a. terecht voor een leuke kaart, poster, stationary, sieraden, maar ook de fijne producten van Rice en Meri Meri vind je bij Poespas.


Naast mijn workshop plantjes haken, vind je er mijn thema buttons met naam. Binnenkort zal ik je hier meer vertellen over de buttons die Confetti Lab op maat maakt.

Woon je in Veenendaal of omgeving kom gerust een keer langs bij Poespas. Je vindt de winkel van Bregje in de Passage 24.

Heb je interesse in een workshop Plantjes haken op donderdagochtend 11 mei of donderdagavond 18 mei a.s.? De try-out kosten zijn 17,50 € per persoon (incl. materialen). Je kunt je opgeven via info@poespas.shop.


Reacties

  1. Wat goed dat je dat doet en natuurlijk gaat het je lukken. Was het ietsje dichterbij geweest dan was ik zeker gekomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You go girl, tuurlijk kan jij dit, workshops geven!! Ik ken niemand die zo heerlijk enthousiast kan zijn als jij <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke leuk Liza, enne... kan geen kwaad hoor, uit je comfortzone komen, het geeft je een boost!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk, ik heb je blogpost opgeslagen en ga erover nadenken, k woon namelijk in de buurt van Veenendaal en het lijkt me erg leuk om deze workshop te volgen! :)

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat leuk! Ik kan echt geen tijd vrijmaken dan, zo jammer!
    Volgens mij kan je heel goed workshops geven met de liefde, passie, kennis en ervaring die je hebt en laat zien. Veel succes, X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaaaa......eindelijk ☺! Weliswaar niet in je eigen 'winkeltje met etalage', maar op een andere, SUPER TOFFE locatie. Wat leuk dat je deze stap hebt gezet Liza! En wie weet ooit nog eens.....in je eigen shop!! Suc6, je kan het!!

    Lieve groet, Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke workshop en wat een fijne locatie ook! Heb heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten