Creative Life in beeld


Creative Life wat was het fijn. Jullie hebben misschien het e.e.a. voorbij zien komen en ik kan je zeggen dat ik er geen genoeg van kan krijgen.
Samen met Ellis ging ik zondag op pad en we gingen met een hoofd vol inspiratie naar huis. De locatie de Werkspoorkathedraal was echt prachtig. Een oude loods vol met frisse en enthousiaste mensen waar de passie en plezier voor hun werk van afspatte. Iedere stand was een prachtige presentatie op zich. Hierboven zie je hoe we welkom werden geheten met een adembenemende tafelsetting. Rechts de prachtige kaarten presentatie van Petit Louise. Ooh wat werden we hebberig. Hieronder nog meer Creative Life in beeld.


De stand van Rood & Bloem was ook erg prettig. Hun laten zien hoe je echt van een paar vierkante meter een fijne ruimte kan maken.


En Karakter paste helemaal in de setting van de Werkspoorkathedraal. Met zijn stempelambacht kwam hij hier optimaal tot zijn recht.



Ook door HappyMakersBlog werd mijn aandacht getrokken. Wat een toffe manier van presenteren. De achterkant van een schildersdoek had ik nog nooit op deze manier bekeken. Op deze manier kwam het werk van diverse illustratoren goed tot hun recht.


Bij Motiflow ga ik binnenkort nog een keer 'langs'. Bij hun kun je leuke stoffen bestellen, maar ook je eigen ideeën uitwerken en deze op stof laten drukken. Op een verantwoorde manier worden de stoffen geprint.


Mevrouw Knot en Sprinkles Bakery


And always shine like a Discoball!

Ik heb helaas niet alles kunnen laten zien, maar wees gerust... volgend jaar is er weer een Creative Life.

Fijne dag allemaal!

Reacties

  1. Wat was het leuk he?! En vond het ook super om je weer te zien :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook ZO genoten! Leuk verslag van het event met jouw foto's, het is nagenieten op volle kracht :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten