Van alles en nog wat


Het is al een tijdje stil is op het blog van Confetti Lab, maar achter de schermen gebeurt er van alles en nog wat. Degene die mij volgen op Instagram hebben al het e.e.a. voorbij zien komen. Voor nu een soort van update.

Op dit moment ben ik een nieuw CraftKitchen.nl project aan het afronden waar ik zelf erg enthousiast over ben. Hierboven een sneak preview en ik beloof je binnenkort meer.

Ook maakte ik voor meneer Rein Veenendaal, die 90 jaar werd, een speciale verpakking voor ontbijtkoek. Rein Veenendaal (naamgenoot van mijn vader) is de fietsenwinkel in Veenendaal. Elke dag trakteert Rein Veenendaal 's morgens het personeel en klanten die aanwezig zijn op een plak ontbijtkoek. Hoe bijzonder is dat. Een aantal jaar terug was ik hier getuige van en wist gelijk hoe ik hem wilde feliciteren. Wat een plezier had ik in het maken van deze verpakking.


Voor Moodkids.nl maakte ik de oogjes toe DIY voor de slaapkamer. Ik ben al een tijdje gefascineerd door de gezichtjes, oogjes en wimpers die je overal tegenkomt en dat werd het uitgangspunt voor deze DIY. Ben je nieuwsgierig? Je vind de tutorial hier.


Misschien heb je deze gehaakte Floppy Hat voorbij zien komen. Ook dit is een project voor CraftKitchen.nl. In de zomer zag ik ze al in het modelbeeld en ook in de herfst/winter komen we deze modeaccessoire tegen en daarom wilde ik er één voor CraftKitchen.nl haken. De rand kan naar wens gevormd worden.
Juul en mijn zusje Heidi waren voor deze gelegenheid mijn modellen. En ik vind ze te gek :-)
Het patroon en uitleg vind je hier.



Ook restylde ik voor CraftKitchen.nl een meisjes en een jongens t-shirt in het kader van Back to school. Met allerlei soorten strijk applicaties, band en elastiek heb je in een handomdraai een andere outfit.
Ik was zo op dreef dat ik ook mijn spijkerblouse aanpakte. Het blijft gek om mezelf zo op de foto terug te zien.

Zo hopelijk zijn we zo weer een beetje bijgepraat. Eigenlijk heb ik jullie nog zoveel te vertellen. Bijvoorbeeld over de bruiloft van mijn zusje en zwager in juli en wat we hebben gedaan met het kinderfeest van Juul in juni. Het is allemaal alweer een tijdje geleden, maar ik zal jullie daar toch eens het fijne van laten weten.

Voor nu wens ik jullie allemal een heel fijn weekend!

Reacties

  1. Wat ben je druk! En wat lief voor je om iets voor Rein te maken. Ook wel ontzettend leuk dat hij dat elke ochtend doet zeg. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken dat Liza, druk met een heleboel andere dingen en het eerste wat er bij inschiet is je blog! Maar lang leve Instagram, kunnen we toch alles volgen sat je aan het doen bent :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee, dat van de ontbijtkoek. Moet ik onthouden :-)
    En zo'n overzicht van de afgelopen maanden is ook leuk, ben je in een keer weer bij .

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten