CraftKitchen DIY: Koningsdag slinger


Sindskort ben ik één van de vaste bloggers van CraftKitchen en wat vind ik dat leuk! CraftKitchen is een website waar je allerlei DIY's kan vinden op het gebied van haken, breien, naaien en nog veel meer. Samen met Lisanne van Draad en Praat, Marianne van MarRose, Janneke van JipbyJan en Lidy Nooij behoor ik tot het bloggersteam. Wij gaan ons best doen om met allerlei mooie materialen toffe tutorials voor jullie te maken.

Voor CraftKitchen ging ik aan de slag voor Koningsdag en maakte een vrolijke Koningsdag slinger.


Ben je nieuwsgierig hoe ik het maakte en welke materialen ik gebruikte... klik dan hier en vind de volledige tutorial.

Veel plezier en een fijne dag nog!

Reacties

  1. Ah, eindelijk geen gedoe meer met kartonnetjes! Wat een uitvinding!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf dat je een vaste blogger bent van Craftkitchen!
    Die slinger ziet er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten