#Wat mijn muren vertellen


Afgelopen dinsdag mocht ik aanwezig zijn bij het Flexa Blogger Event. Het werd gehouden in hun Pop up store Flexa House of Colours in Amsterdam. Samen met ongeveer 30 andere bloggers werden we hartelijk ontvangen. Nadat we met elkaar hadden bijgepraat, stond er een inspirende presentatie op het programma die werd verzorgd door Heleen van Gent en Victoria Koblenko. Heleen van Gent staat aan het hoofd van het Flexa Colour Lab en zij vertelde ons hoe hun aan de slag gaan om nieuwe collectie's samen te stellen.
Ze proberen zo iedereen te inspireren om de muren hun verhaal te laten vertellen.


Presentatrice en actrice Victoria Koblenko heeft samen met Flexa een collectie samengesteld. In haar presentatie legde ze uit hoe dit tot stand gekomen is. Mooie groen- en blauw tinten zijn hiervan het resultaat.


Na een overheerlijke lunch werden we aan het werk gezet. We verzamelden beeldmateriaal uit tijdschriften en we maakten een collage. Daarbij zochten en plakten we schilderkleuren die een persoonlijk kleuren palet vormde.




En dit is #Wat mijn muren vertellen.

Vorig jaar oktober ging ik met een okergele kleur over ons Pip behang en in de week van Hemelvaart transformeerde ik onze groene muur naar een frisse blauwe tint.
Hier kun je zien hoe onze muren al eerder een verhaal verterlde.

Ik wens iedereen een fijne zomer vol avonturen.

X Liza

Reacties

  1. Dat lichte blauwe tintje vind ik heel geslaagd - en het oker is prachtig, en gedurfd !!!
    Hier zeggen mijn muren weinig over mij.... Alle muren wit... Heb voor de rest al zoveel kleur, dat het dan wat drukjes zou worden ;-))
    Nog een fijn weekend !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja prachtig!
    Leuk verslag van een bijzondere dag.
    Ben zelf niet zo goed in muren verven (kliederboel) ben beter in behangen.
    Ben dol op behang van Designers Guild, ken je dat? Ook zo kleurrijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh de blauwe tint is prachtig, heel mooi geworden!!
    Fijne vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw...dat geel en lichtblauw past echt perfect bij elkaar! Heerlijk huis! ^-^

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk je verslag te lezen, vandaag alweer een week geleden! Mooie muren heb je, die vertellen zeker een eigen verhaal! Ook fijne zomer gewenst! X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi!!!! Zit aan okergeel te denken voor ons nieuwe huis.... love it! Gaaf met blauw/groen ja! Thanks voor de inspiratie :-)

    Liefs, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige blauwe kleur op je muur!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zal dat een gezellige en inspirerende dag geweest zijn, leuk zeg!
    Maar ja, wat zegt de eerst Pipbehang-toen okergeel-en nu blauwe muur over jou? In ieder geval dat je van veranderen houdt, heel herkenbaar!
    xx Janina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gaaf uitje moet dat geweest zijn!
    En prachtige foto's van je huis, ik zou er zo kunnen wonen ;-) fijne kleuren, heel mooi...
    X Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat je zo'n uitnodiging krijgt! Ik vindt de lichtblauw mooi passen bij de rest van je interieur. Ik heb zelf alleen een lichtblauw gekozen voor de muur van de kamer van mijn zoon.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten